Övik del 1

Hardrock i Ö-vik Olearys del 1

 

Det va en låång resa vi hade framför oss, jag Caroline och Sara.

Så strax efter Enköping stannade vi hos "Cocosbollsgubben" och såg till att vi kunde klara resan upp..

 

Väl uppe (6,5h senare) blev vi väl omhändertagna och blev serverade en mycket god ceasarsallad. Vi bytte om snabbt och fixade lite make, Nåt hårfix hanns inte med så det blev till att ruffsa! :-) Det va rätt mycket folk och de va väldigt på!

Mickarna va lite lågt ställda och skivan hacka en gång, men det gick bra även om vi va rätt slut i halsen efteråt. Å rätt trötta efter resan.. FYYY vad långt det e med BIL dit upp!

Sara, jag och Caroline, lite trötta efter showen, men glada att vara i Övik!

 

Här e de supertrevliga killarna som tog hand om oss: Daniel, Nöjesansvarig Och Nicke, Ljud & ljus och enligt han själv den sk "vaktmästaren"! :-) Han hjälpte till med det mesta..

Här e oxå den supersnygga ägarinnan Petra!

 

 


Kommentarer
Postat av: övik

vart är del två? : )

2009-10-07 @ 21:32:16
Postat av: Anonym

Ja, tyvärr blev Carolines kamera doppad i ett ölglas men jag tror hon räddade minneskortet, väntar på att hon ska få fram resten.. :-)

2009-10-11 @ 22:30:42
Postat av: Ella

Ja, tyvärr blev Carolines kamera doppad i ett ölglas men jag tror hon räddade minneskortet, väntar på att hon ska få fram resten.. :-)

2009-10-11 @ 22:31:25
URL: http://ellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0